075 68 04 606 (Lu-Vi 7-16 ora)
0 Buc.
0,0 Lei
Coșul de cumpărături este gol. Să o rezolvăm!
Nu plătiți pentru transport! Mai adăugați 189,0 Lei și le aveți gratuit.
 
189,0 Lei

Aveți nevoie de ajutor?

Contactați pe Petra!
075 68 04 606
petruta@manucafe.ro

De ce marfa de la noi?

  • Transport gratuit de la 189 lei
  • Clienții satisfăcuți
  • De obicei, livrare în 48 de ore

BIO

 

 

 



Termeni și Condiții

Acești Termeni și Condiții se aplică achizițiilor din magazinul online www.manucafe.ro. Termenii și Condițiile specifică drepturile și obligațiile vânzătorului și ale cumpărătorului.

Date de contact
Magazin online: Manucafe
Denumire: MANU JTC, s.r.o.

Sediul: Nová 369/10, 747 05, Opava - Malé Hoštice
CUI: 06539408
Înregistrată sub numărul C 72286 la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul Regional din Ostrava

Număr de telefon: +420 777 707 586
E-mail: petruta@manucafe.ro

Adresa de contact: Nad Nádražím 1573/30a, Ludgeřovice, 747 14
Magazin: Nad Nádražím 1573/30a, Ludgeřovice, 747 14

Program de lucru: Lun - Vin 8:00 - 15:00

Vânzătorul se angajează să răspundă fără întârziere la corespondența scrisă sau electronică din partea cumpărătorului în termen de cel mult două zile lucrătoare.

Informații

Informațiile despre produse și prețuri specificate de vânzător sunt obligatorii, cu excepția unei erori evidente. Prețurile sunt prezentate inclusiv cu toate taxele (de ex. TVA) și comisioane, cu excepția costurilor de transport.

Informațiile despre metodele de plată acceptate sunt specificare aici. Vânzătorul nu percepe nicio taxă în funcție de modalitatea de plată. În temeiul Legii privind înregistrarea vânzărilor, vânzătorul este obligat să emită o factură cumpărătorului. În același timp, este obligat să înregistreze veniturile primite online la administrația fiscală; în cazul unei defecțiuni tehnice, cel mult 48 de ore.

Cumpărătorul este de acord cu utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță atunci când încheie contractul de cumpărare. Costurile suportate de cumpărător pentru utilizarea mijloacelor de comunicare la distanță în legătură cu încheierea contractului de cumpărare (costurile conexiunii la internet, costurile telefonice) sunt suportate de cumpărător, și nu diferă de tariful standard.

Primirea unei oferte cu o modificare sau o diferență nu reprezintă o acceptare a ofertei.

Confirmarea conținutului contractului încheiat într-o altă formă decât cea scrisă, care prezintă diferențe de la conținutul efectiv convenit al contractului, nu are efecte juridice. Preluarea unei îndepliniri nesolicitate din partea cumpărătorului nu reprezintă acceptarea ofertei.

Fotografiile de pe paginile magazinului corespund mărfurilor vândute.

Livrarea produselor

Vânzătorul va livra complet produsele la cumpărător, în cel mult 5 zile de la confirmarea comenzii, cu excepția cazului în care este specificat un termen de livrare diferit pentru produsele individuale. Dacă lângă produs este specificat „în stoc”, vânzătorul trimite produsele în cel mult două zile lucrătoare. Cumpărătorul este obligat să preia produsele și să le plătească. Cumpărătorul este sfătuit să verifice produsele la primire cât mai repede posibil.

Vânzătorul va trimite cumpărătorului, documentele aferente produselor în special documentul fiscal și certificatele, imediat după preluarea produselor, în cel mult două zile de la preluarea produselor de către consumator.

În cazul în care cumpărătorul solicită, vânzătorul îi va confirma în scris în ce măsură și pentru cât timp sunt valabile obligațiile pentru produsele cu defect și modul în care cumpărătorul poate aplica pentru drepturile care decurg de aici.

Prețul și metoda de livrare (informații aici)

În cazul în care vânzătorul nu respectă termenul limită pentru livrarea sau expedierea produselor, va livra produsele cumpărătorului gratuit și îi va acorda o reducere de 3% din prețul de achiziție. Prin aceasta nu se aduce atingere celorlalte drepturi ale cumpărătorului.

Anularea comenzii și retragerea din contract

Cumpărătorul se poate retrage din contract în termen de 30 de zile de la preluarea produsului sau a ultimei părți a livrării, indiferent de modalitatea de primire a produsului sau modalitatea de plată. Această perioadă este destinată pentru ai permite cumpărătorului să se familiarizeze cu natura, caracteristicile și funcționalitatea produselor într-o măsură adecvată.

Cumpărătorul are dreptul să se retragă din contract în orice moment înainte de livrarea produselor.

Notificarea privind retragerea din contractul de cumpărare poate fi trimisă de cumpărător, printre altele, la sediul vânzătorului sau pe adresa de e-mail a vânzătorului petra@manucafe.cz. Cumpărătorul va trimite sau va preda notificarea privind retragerea din contract către vânzător în termen de 30 de zile. Cumpărătorul nu trebuie să menționeze niciun motiv de retragere din contract. Pentru a facilita comunicarea, este indicat să menționeze în notificare data achiziției sau numărul contractului/documentului de vânzare, contul bancar și modalitatea de returnare a produselor.

Vânzătorul este obligat să restituie integral cumpărătorului suma aferentă prețului produselor și costurile plătite pentru livrare, în termen de 14 zile de la retragerea din contract, în același mod în care a primit plata de la cumpărător. Dacă vânzătorul oferă mai multe opțiuni a metodelor de livrare, este obligat să returneze cumpărătorului contravaloarea modalității celei mai ieftine. Cumpărătorul este obligat să trimită sau să predea vânzătorului produsele cumpărate cel târziu în același termen. Produsele trebuie returnate vânzătorului (nu se acceptă plata ramburs) complete, de preferință în ambalajul original, nu trebuie să existe semne de uzură sau deteriorări. Cumpărătorul suportă costul returnării produselor.

Dacă cumpărătorul returnează produsele personal la sediul vânzătorului, vânzătorul returnează către cumpărător, contravaloarea plăților de mai sus în termen de 7 zile de la retragerea din contract. În cazul în care produsele returnate sunt afectate de încălcarea obligațiilor cumpărătorului, vânzătorul are dreptul să solicite cumpărătorului compensație pentru reducerea valorii produselor și să o compenseze cu suma restituită.

Excepții: dreptul de retragere din contract nu poate fi exercitat în contracte pentru furnizarea de servicii sau produse (inclusiv băuturi alcoolice), al căror preț depinde de fluctuațiile pe piața financiară, independent de voința vânzătorului; în cazul contractelor de furnizare a produselor ajustate la cererea consumatorului sau pentru persoana sa și în cazul contractelor pentru produse perisabile, produse care au fost amestecate iremediabil cu alte produse sau scoase din ambalaje sigilate și din motive de igienă, nu pot fi returnate.

Un model de formular de retragere este disponibil aici. Cu toate acestea, nu este important ce formular alegeți, doar scrieți-ne un e-mail sau sunați-ne :-). Vânzătorul are dreptul să se retragă din contract în orice moment anterior livrării produselor, dacă în mod obiectiv din motive ce aparțin terțelor persoane, nu poate să livreze produsele cumpărătorului într-un termen rezonabil și/sau dacă devine evident că acest cumpărător a încălcat contractul încheiat anterior cu vânzătorul. În același timp, vânzătorul avertizează cumpărătorul despre faptul că un contract nu se încheie dacă există îndoieli justificate cu privire la adevărata identitate a cumpărătorului sau în cazul unor erori evidente în informațiile despre produs sau preț.

Drepturi și obligații în cazul produselor cu defect

CALITATE LA PRELUARE

Dacă produsele primite au deficiențe (de exemplu, nu au caracteristicile convenite sau așteptate în mod justificat, nu se potrivesc pentru scopul obișnuit sau convenit, nu sunt complete, nu corespund ca și cantitate, mărime, greutate sau calitate, nu corespund altor parametri legali, contractuali sau precontractuali) acestea constituie defecte ale produselor pentru care este responsabil vânzătorul.

Cumpărătorul poate în termen de până la doi ani de la preluarea produselor conform cerințelor sale să aplice pentru dreptul la eliminarea gratuită a defectului sau să solicite o reducere rezonabilă din preț; și dacă nu este disproporționat față de natura defectului (mai ales dacă defectul nu poate fi înlăturat fără întârzieri nejustificate), se poate solicita livrarea unui produs nou fără defecte sau a unei componente noi fără defecte, dacă defectul privește doar această componentă.

Dacă repararea sau înlocuirea produsului nu este posibilă, cumpărătorul poate solicita rambursarea completă a prețului de achiziție în baza retragerii din contract. În termen de șase luni de la primirea produsului, se presupune că defectul produsului exista deja în momentul primirii produsului.

Vânzătorul nu va fi obligat să respecte cererea cumpărătorului dacă dovedește că acest cumpărător a știut despre defectul produsului înainte de preluare sau el a cauzat defectul.

DREPTURILE LEGALE DIN DEFECTE

Vânzătorul răspunde pentru defectele apărute după preluarea produsului în termenul de garanție de 24 de luni sau până la data de expirare menționată în reclamă, pe ambalajul produsului sau în instrucțiunile atașate.

În această perioadă, cumpărătorul poate depune o reclamație și, la opțiunea sa, poate solicita în cazul unui defect care constituie o încălcare semnificativă a contractului (indiferent dacă defectul poate fi înlăturat sau nu):

  • eliminarea defectului prin livrarea unui produs nou, fără defect sau livrarea produsului lipsă;
  • eliminarea gratuită a defectului prin înlocuire;
  • o reducere rezonabilă din prețul de achiziție; sau
  • restituirea prețului de achiziție în baza retragerii din contract.

Se consideră o încălcare semnificativă a contractului aceea încălcare despre care partea care a încălcat știa deja sau trebuia să știe la momentul încheierii contractului, și cealaltă parte nu ar încheia contractul dacă ar fi prevăzut această încălcare.

În cazul unui defect care reprezintă o încălcare minoră a contractului (indiferent dacă defectul este remediabil sau nu), cumpărătorul are dreptul la remedierea defectului sau la o reducere rezonabilă din prețul de achiziție.

Dacă defectul remediabil s-a produs în mod repetat după reparație (a treia reclamație pentru același defect sau a patra pentru diferite defecte) sau dacă produsele au un număr mare de defecte (cel puțin trei defecte în același timp), cumpărătorul poate solicita o reducere din prețul de achiziție.

Vânzătorul nu este responsabil pentru defectele cauzate de uzura normală sau nerespectarea instrucțiunilor de utilizare. Pentru produsele selectate, vânzătorul se obligă să ofere cumpărătorului o garanție contractuală extinsă.

Soluționarea reclamațiilor

Cumpărătorul este obligat să depună o reclamație la vânzător sau la persoana indicată pentru reparații fără întârziere nejustificată după constatarea defectului. Dacă face acest lucru în scris sau în format electronic, ar trebui să furnizeze datele de contact, o descriere a defectului și o cerere de soluționare a reclamației.

Descărcați formularul aici. Trebuie doar să ne contactați prin e-mail sau telefon.

Cumpărătorul este obligat să informeze vânzătorul despre felul dreptului pentru care a optat, în momentul notificării defectului sau fără întârzieri nejustificate după notificarea defectului. O schimbare a opțiunii fără acordul vânzătorului este posibilă numai dacă cumpărătorul a solicitat repararea defectului, care se dovedește a fi iremediabil.

Dacă cumpărătorul nu optează la timp pentru dreptul din încălcarea semnificativă a contractului, el are dreptul ca și în cazul încălcării minore a contractului.

Cumpărătorul este obligat să demonstreze achiziția produsului (de preferință prin documentul de achiziție). Termenul pentru soluționarea reclamației începe de la predarea/livrarea produselor către vânzător sau către locul desemnat pentru reparații. Produsele trebuie ambalate în ambalaje adecvate în timpul transportului, pentru a evita deteriorarea, trebuie să fie curate și complete.

Vânzătorul este obligat să decidă prompt, în termen de trei zile lucrătoare, cu privire la reclamație sau eventual despre faptul că este necesară evaluarea expertului în vederea luării deciziei. În acest termen va împărtăși cumpărătorului informația cu privire la necesitatea evaluării de către expert. Vânzătorul va soluționa cererea, inclusiv va înlătura defectul, fără întârziere nejustificată, cel târziu în termen de 14 zile de la înaintarea sa, cu excepția cazului în care părțile convin în scris un termen mai lung. După trecerea acestui termen, cumpărătorul are aceleași drepturi ca și în cazul unei încălcări semnificative a contractului.

Dacă vânzătorul refuză să înlăture defectul, cumpărătorul poate solicita o reducere rezonabilă din preț sau să se retragă din contract.

Termenul de garanție se prelungește cu perioada cuprinsă de la depunerea reclamației până la soluționarea acesteia sau până când cumpărătorul a fost obligat să ridice produsul. În cazul înlocuirii produsului sau a unei părți a acestuia, răspunderea vânzătorului se aplică ca și în cazul cumpărării unui produs nou sau a părții acestuia.

Dacă nu este posibil să monitorizeze online starea soluționării cererii, vânzătorul se angajează să informeze cumpărătorul despre soluționarea reclamației prin e-mail sau prin SMS, în conformitate cu solicitarea acestuia.

În cazul unei reclamații justificate, cumpărătorul are dreptul la rambursarea costurilor suportate în acest scop.

Vânzătorul se angajează să soluționeze reclamația cu privire la produsele de necesitate maximă (scaun rulant, accesorii medicale etc.), inclusiv înlăturarea defectului fără întârzieri nejustificate, cel târziu în termen de 14 zile de la aplicarea sa, cu excepția cazului în care părțile convin în scris pentru o perioadă mai lungă. În mod alternativ, poate furniza un produs de înlocuire pe toată durata reclamației.

Protecția datelor cu caracter personal

Vânzătorul este administratorul datelor cu caracter personal furnizate în scopul îndeplinirii obiectului contractului. Datele de identificare și de contact ale administratorului

Societate / Nume și prenume: MANU JTC, s.r.o.
Sediul/ domiciliul: Nová 369/10, 747 05, Opava - Malé Hoštice
CUI: 06539408
CIF: CZ06539408
Număr de telefon: +420 777 707 586
E-mail: petruta@manucafe.ro
Adresa de contact: Hlučínská 1347/3a, Ludgeřovice, 747 14
Scopul prelucrării, intervalul datelor cu caracter personal și baza legală pentru prelucrare

Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, în scopul încheierii contractului de cumpărare, executării sale ulterioare (prelucrarea comenzii, scoaterea din depozit și livrarea produselor) și eventual soluționarea drepturilor din defecte (reclamații), administratorul prelucrează și păstrează în conformitate cu Regulamentul Parlamentului European și al Consiliului (UE) 2016/679, Regulamentul general privind protecția datelor cu caracter personal (denumit în continuare GDPR), datele sale personale în următorul interval: nume, prenume, adresă, e-mail și număr de telefon.

Baza legală pentru prelucrarea datelor cu caracter personal este:

în conformitate cu articolul 6 alin. 1 lit. b) din GDPR executarea contractului, unde cumpărătorul este parte contractantă; interesul legitim al administratorului în furnizarea serviciilor de marketing direct (în special pentru trimiterea de mesaje comerciale și newslettere) în conformitate cu art. 6 alin. 1 lit. f) GDPR, Consimțământul dvs. pentru prelucrare în scopul furnizării serviciilor de marketing direct (în special pentru trimiterea de mesaje comerciale și newslettere) în conformitate cu art. 6 alin. 1, lit. a) din GDPR în legătură cu § 7 alin. 2 din Legea nr. 480/2004 M.O., privind anumite servicii ale societății informaționale, în cazul în care nu s-a realizat comanda pentru produse sau servicii. Categorii de destinatari/destinatarii ai datelor cu caracter personal

Administratorul se angajează să nu dezvăluie datele personale ale cumpărătorului altor entități decât următorilor:

  • transportatorului contractual ales de cumpărător în formularul de comandă în scopul livrării produselor, lista transportatorilor este disponibilă aici, urmând să fie furnizate următoarele informații: nume, prenume, adresă, e-mail, număr de telefon;
  • operatorului portalului Compari.ro în scopul de a genera și a trimite chestionare de satisfacție privind achiziția în cadrul programului Certificat de clienți în care este implicat magazinul online. Baza legală a procesării în acest caz este în conformitate cu articolul 6 alin. 1 lit. f) din GDPR, interesul legitim al administratorului care constă în verificarea satisfacției cumpărătorului în legătură cu achiziția de la administrator. Trimiterea de chestionare se aplică tuturor cumpărătorilor care nu au refuzat trimiterea comunicărilor comerciale în sensul § 7 alin. 3 din Legea privind anumite servicii ale societății informaționale (nr. 480/2004 M,O.) și se efectuează după fiecare achiziție din magazinul online. Operatorul portalului Heureka.cz este autorizat să utilizeze adresa de e-mail furnizată numai în scopul de a genera și a trimite un chestionar de satisfacție în conformitate cu condițiile programului Certificat de clienții, disponibil aici: sluzby.heureka.cz/napoveda/podminky-a-dulezite-dokumenty/. Cumpărătorul poate renunța în orice moment la chestionare din Programul Certificat de către Clienți prin refuzarea următoarelor chestionare folosind linkul din e-mailul chestionarului. În caz de renunțare, chestionarul nu va mai fi trimis cumpărătorului.
  • alți prelucrători de date cu caracter personal, care sunt persoane implicate în efectuarea plăților în baza unui contract, care furnizează servicii de operare a magazinului online și alte servicii legate de operarea magazinului online, care furnizează servicii de marketing și de contabilitate.

Termenul de păstrare

Datele cu caracter personal vor fi stocate de administrator pentru timpul necesar îndeplinirii contractului (prelucrarea comenzii, preluarea și livrarea produselor) și pe durata garanției legale (24 de luni de la primirea produselor) sau pe toată durata garanției contractuale.

De asemenea, cumpărătorul ia la cunoștință faptul că, în conformitate cu § 35 din Legea privind taxa pe valoarea adăugată (nr. 235/2004, M.O.), administratorul este obligat să păstreze documentele fiscale pentru o perioadă de 10 ani de la sfârșitul perioadei de impunere în care a avut loc tranzacția (de exemplu: dacă cumpărați produse pe parcursul anului 2018, factura trebuie păstrată până la sfârșitul anului 2028). Documentul fiscal conține următoarele informații personale: nume, prenume și adresă, e-mail și număr de telefon.

Drepturile cumpărătorului în legătură cu datele cu caracter personal

Cumpărătorul în continuare ia la cunoștință faptul că, în conformitate cu articolele 15-21 din GDPR, are dreptul:

  • la accesarea datelor cu caracter personal, care constă în dreptul de a obține o confirmare din partea operatorului dacă sunt sau nu prelucrate, și în caz afirmativ, are dreptul de a obține accesul la aceste date cu caracter personal și la informațiile definite în articolul 15 din GDPR;
  • la corectarea datelor cu caracter personal inexacte care îl privesc, ținând cont în continuare de scopurile de prelucrare, cumpărătorul are dreptul să completeze date cu caracter personal incomplete, inclusiv prin furnizarea unei declarații suplimentare în temeiul articolului 16 din GDPR;
  • la ștergere („dreptul de a fi uitat”) care constă în ștergerea fără întârziere a datelor personale cu privire la cumpărător imediat ce nu mai sunt necesare pentru îndeplinirea contractului, cu excepția cazului în care există alte motive legale pentru prelucrarea ulterioară;
  • să limiteze procesarea datelor cu caracter personal în cazurile definite la articolul 18 din GDPR;
  • la portabilitatea datelor în conformitate cu articolul 20 din GDPR;
  • să se opună prelucrării datelor cu caracter personal în conformitate cu articolul 21 din GDPR.

Administratorul furnizează, la cerere, cumpărătorului informații despre măsurile luate în fiecare caz în termen de 15 zile de la primirea cererii.

În cazul în care se pune în aplicare dreptul de acces la datele personale, administratorul se angajează să ofere cumpărătorului gratuit, pe lângă prima copie a datelor cu caracter personal prelucrate, și o a doua copie gratuită, dacă cumpărătorul solicită acest lucru.

În caz de îndoială cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, cumpărătorul are dreptul să contacteze Oficiul pentru Protecția Datelor cu Caracter Personal, care este autoritatea de supraveghere din acest domeniu și să depună o reclamație.

Vânzătorul va permite achiziționarea fără înregistrare, folosind datele cumpărătorilor neînregistrați exclusiv pentru îndeplinirea obiectului contractului.

Soluționarea litigiilor

Litigiile reciproce dintre vânzător și cumpărător sunt soluționate de instanțele generale.

În conformitate cu Legea nr. 634/1992 M.O., privind protecția consumatorilor, cu modificările și completările ulterioare, cumpărătorul care este consumator are dreptul la o soluționare extrajudiciară a unui litigiu de consum în baza unui contract de cumpărare sau a unui contract de prestări servicii. Entitatea autorizată să efectueze soluționarea extrajudiciară a litigiului este Inspecția Comercială din Cehia.

Soluționarea extrajudiciară a unui litigiu pentru consumator va fi inițiată numai la cererea consumatorului și numai dacă litigiul nu a fost soluționat direct cu vânzătorul. Petiția poate fi depusă în termen de cel mult un an de la data la care consumatorul și-a exercitat dreptul, care face obiectul litigiului, pentru prima dată la vânzător.

Consumatorul are dreptul să înceapă soluționarea online a litigiilor prin intermediul platformei SOL (ODR) disponibile pe site-ul ec.europa.eu/consumers/odr/.

Altele

Prin cumpărător în sensul acestor Termeni și Condiții se înțelege un consumator, adică o persoană care, spre deosebire de vânzător atunci când încheie și execută contractul, nu acționează în scopul desfășurării activității sale comerciale sau profesionale.

În sensul acestor Termeni și Condiții, vânzătorul înseamnă un antreprenor care la încheierea și executarea contractului, spre deosebire de cumpărător, acționează în scopul desfășurării activității sale comerciale sau profesionale.

Alte aspecte care nu sunt menționate aici sunt reglementate de Codul civil (nr. 89/2012 M.O.), Legea privind protecția consumatorului (nr. 634/1992 M.O.) și alte reglementări legale, în versiunea modificărilor ulterioare.

Contractul și întrebările conexe sunt reglementate de legislația cehă.

Modificările aduse Termenilor și Condițiilor în altă formă decât cea scrisă și convenită de comun acord sunt excluse.

Acești Termeni și Condiții intră în vigoare începând cu 23 mai 2018.

Vă puteți dezabona în orice moment. Vă vom trimite o dată la 14 zile un buletin informativ.
Înscrierea la evenimente, noutați și atracții sunteți de acord cu prelucrarea datelor cu caracter personal.

Cadou la comandă |   Transport gratuit de la 189 Lei | Reducere la prima achiziție »